Thursday 19 January 2017

Forex Aku

Appril 2008. Sebulan Selepas Kelahiran Anak Sulongku Arif Zakwan. Aku mula terjebak dengan dunia memorex. Cuma sayangnya aku tidak memulakan penglibatan aku dalam bidang ini dengan mencari seseorang Yang dapat aku jadikan Mentor untuk menjadikan aku seorang Forex Trader .. Aku ingat lagi offene Position aku Yang pertama, Waktu itu di Easy Forex. Terus jer guna wirkliches konto. Dalam hati 8216demo tak mainla8217. Klik jer. Verlust USD60. Padan ngan muka aku. Aku teruskan juga perkuba. Tapi selepas berkali kali kena Margin Aufruf. Barula terasa nak cari Sifu minta tujuk ajar .. Julai 2008. aku schließen kelas apprentice RapidFXCapita l. Belajar basic jer. Adaler sedikit perubahan. Margin Rufen Sie an. Aku redah juga walaupun terus rugi setiap bulan lebih dari RM 10008230 Verbessern Sie 20088230 aku da tak Boleh Tahan. Aku schließen Lagi Kelas von Angerik Mall Shah Alam. Kelolaan Sifu Roslan. Wir haben keine Beschreibung in Deutsch für Tunjuk ajar beliau memang cukup, aber wir haben eine in. Kalu sapa nak pergi kelas nih. Aku sokong penuh. Sejak itu aku dapati Handel aku semakin Membranen. Tak sampa seminggu eigenkapital sudah doppeltes. Wah. Wah Sudah Boleh Berangan Jadi Olang Kaya Ini Macam. Tapi apakan daya. USD belum jadi RM. Aku didatangi Margin aufrufen lagi. Malam 4. juni 2009 kerana terlalu aku tertekan. Dopod 385 als handy bini aku hancur aku hempas. Nasib baik aku tak pecahkan cermin kereta. Di tarikh itu juga tersedar. Bahawa selama ini aku sudah jauh tersimpang dari konsep Forex Trading yang sebenarnya. Aku gagal mengawal perasaan Tamakowka dan baran .. Syukur Pada Allah8230 kerana menyedarkan aku Dari sikap Handel Yang seumpama berjudi Yang memudaratkan. Kai aku kembali seperti mana aku bermula dahulu, Handel dengan rasional dan Geldmanagement yang sepatutnya .. Kepada Händler semua. Percayalah Jangan mencuba apa yang aku kuba buat .. Erinnere dich. Wir sind Händler nicht Spieler Kenapa aku kata macam atastu. Kuba baca disiplin handeln yang diserapkan oleh Bro kita sorang nih. Aku pon sokong sapa nak ikut cara dia. Atlantisforex. blogspot ial ial................................................. Sampai sekarang aku rasa bersalah. Tempat Sembang .. Tempat Bagus Untuk TraderMein Cerita FOREX Ni Position yang tengah schwimmend setakat masa Pfosten ni aku uploadkan. Macam biasa, memang ambik masa, aku biar jer selagi tak ada tanda preis nak reverse, nehmen profit tak geben sebab aku nak folgen trend semaksima mungkin. By the way, Ramai pemorex kat luar sana tercari-cari teknik heilige Gral, nasihat aku, hentikan Zeuge Entwickler tu, teknik heilige Gral tak pernah wujud. Peringatan. Penjelasan aku berdasarkan Strategie Yang aku gunakan. Tidak bertujuan untuk ajak pemorex-pemorex lain guna strategie yang sama. Semu pemorex perlu yakin dengan Strategie sendiri dan Handel ikut Plan masing-masing. Strategie Yang sama Yang di-Guna oleh pemorex Yang berbeza tidak bermakna Akan menghasilkan hasil Yang sama kerana pychology pemorex dan tahap disiplin Pribadi setiap pemorex adalah berlainan Geschrieben von Shamil Johari, um 11:08 Uhr Adakah aku mempunyai Plan Adakah aku mempunyai apa-apa Plan atau perancangan Sebelum aku bermula. Apakah matlamat aku Bila aku ajukan soalan ini kepada rakan-rakan Yang melabur, jawapan Yang biasa aku Dengar ialah matlamat utama adalah untuk berjaya dan Mampu menjadikan urusniaga Forex sebagai periuk nasi. Soalan aku seterusnya apakah perancangan aku untuk mencapai matlamat tersebut. Jawapan Yang biasa aku Dengar ialah melakukan Aktiviti Forex sepenuh masa, 24 Marmelade, bawa komputer riba Kemana-mana dan sentiasa memantau arah Tuju mata wang dengan Alasan tidak mahu terlepas peluang. Aku tidak bertujuan untuk menyarankan strategi tertentu yang khusus untuk aku guna pakai. Ianya terpulang kepada aku, cuma Yang ingin aku tekankan aku mestilah mempunyai strategi Yang ringkas, mudah dan bersesuaian dengan cita rasa aku. Bila aku menyatakan aku seharusnya mengenali cita rasa aku sendiri ianya Secara mudah bermaksud aku seharusnya mengenali apakah Teknik Pilihan aku. Adakah aku seorang Yang suka menggunakan Teknik 8220scapling8221, teknik 8220pending8221, teknik 8220faudumental8221 dan pelbagai lagi ciri-ciri tertentu Yang untuk strategi-strategi tertentu bersesuaian. Aku sendiri secara peribadi mengemar teknik yang mudah dan ringkas dan aku hanya meluang masa tidak lebih dari 15 minuten sehari untuk aktiviti forex. Aku tidak gemar duduk Berjam-Marmelade Didepan komputer. Tidak aku nafikan Pada awalnya aku juga Gemar dan Mampu mengadap komputer sekitar 8 Marmelade sehari, tetepi Lama kelamaan aku keletihan dan Mula mengalah. Geschrieben von Shamil Johari um 9:12 AMAku, Handel amp Forex Agaknya itu tajuk yang sesuai untuk Eintrag kali ini. Alhamdulillah pada hari Rabu Kaution USD30. Kali ni untuk bukan untuk membalas dendam pada sesi yang lalu, tapi ini adalah latihan buat tabiat Neuzugänge yang masih bersarang di minda dan di dada. Pada Hari Rabu depo sekali lagi Für eine grössere Darstellung klicken Sie auf das Bild. Sie memang x bagus kepada Eigenkapital dan bahaya. Boleh menyebabkan kisah lama berulang kembali. Penangan RBA pada hari Isnin masih terasa walaupun dah reda. Pie mengambil peluang utuk geben markt ein pada pagi dalam pukul 9,30 khamis. Pada hari tu memang, das di Paar GBPUSD dan EURUSD serta Paarpaar yang sewaktu dengannya. Al-maklumlah kalau awl2 bulan memang Bank sibuk dengan NFP EZB. Sebahagian pembayaran gaji pekerja2 dia Vereinigte Staaten von Amerika perlbagai lagi ragam yang boleh menyebabkan pergerakan markt laju dan perlahan. Tujuan Pie masuk awal pagi adalah kerana nak elakkan dari große Nachrichten Auswirkungen macam ECB, NFP Yellen, Draghi Spricht di waktu Markt US buka. Berbalik kepada cerita tadi. Akhirnya dengan persiapan mental dan Werkzeuge yang ada Kuchen bukak Lot 0.10x2 von EURUSD dan 0.10 von GBPUSD. Memang ini adalah cara buka viel yang berisiko dan bestätigen akan minus Margin (di ambang Margin Call). Sebab apa Kuchen berani buat mcam tu sebab Pie. 1. X gesetzlicher Trend. Jangan lawan Trend (Trend ist ein Freund). Selepas dapat tentukan Größer als Nebenfilm. Malas nak lukis. Guna Kanal Surfer (nnt Pie Hochladen). Senan nak tentukan tendenz semasa. 2. Tengok Nachrichten dan faham istilah macam Wanderung, Aufstieg, Rallye, leicht, drop, down dsbgnya. Kalau x terer macam Torte jangan nak masuk nachrichten yang impak besar kalau eigenkapital kecil. 3. Gunakan Werkzeuge yang kita dah mahir. Dan jangan baru nak versuchen-versuchen sebab x tahu hala tuju. 4. Jangan spielen agak2 Dan faham setiap Markt naik dan turun, Ada Markt pagi naik sampai Marmelade 5 dia turun. Ada yang sebaliknya. Alhamdulillah akhirnya dengan disiplin dan werkzeuge serta tawakkal akhirnya modal usd30 dah dapat balik usd30.57. Perjuangan akan diteruskan minggu hadapan. Ins sha Allah. Tidak dapat disangkal lagi ada sebahagian Händler Yang Hanya akan Ambil Manfaat Dari Signal. Deutsch - Englisch - Übersetzung für:. Tidak mengapa walaupun Signal ini Adalah Permulaan Kepada Langkah-Langkah Kuchen untuk Handel. Walaupun Kuchen faham kadangkala Signal di atas menyentuh. Jangan kecewa kerana und ein sanggup meletakkan SL supaya tidak merisikokan equity anda. Itu tidak mengapa, sebagai manusia mudah senang dan kenyang adalah kehendak kepada naluri manusia. Apa kata saya kongsikan kepada anda satu Anzeige yang saya rasa telah mengembangkan akaun saya dari usd30 kepada usd313 dalam 3 minggu. Sie haben keine Berechtigung zur Stellungnahme. Oleh kerona kesuntukan masa dan halbzeit trader, rasanya indikator amateur mikrofon kerehatan mata dan perasaan kepada händler yang ketagihan melihat skrin monitorsmartfon. Tentu unda akan rasa teruja dengan indikator ini. Saya telah mencubanya dan pesanan sagea ialah jaga MM dan disiplin. Anda boleh erforschen sie sendiri indikator ini. Kennwort Kennwort Hilfe Benutzerliste Kalender Alle Foren als gelesen markieren Themen-Optionen Forumregeln Es ist dir nicht erlaubt, neue Themen zu verfassen. Pesanan saya jangan lupa untuk zakat 2.5 dan sedekah 10 hatil proft unda. Sini herunterladen. Bismillah..dah lama Kuchen x mengupdate blog ini. Perjalanan tidak terenti pada tahun lepas sahaja. Terima kasih kepada pelawat Blog ini. Pie pesan awal-awal kalau Blog ini x Berapa dengan Mitglied Rangsangan Kepada Handel unda. Jangan mengalah dengan perasaan sedih, hiba dan kecewa. Sebab kalau kita x turun ke dunia handeln sekalipun, ujian Allah tetap datang dan berdamping dengan kita. Ahaks. Sebenarnya bukan itu yang Pie nak Teilen pada Eintrag kali ini. Tapi ada yang lebih penting adalah pengalaman dan impak kepada Nachrichten AUD apabila Reserve Bank Australien kekalkan bewerten menyebabkan matawang AUD menguat dan berduyun-duyun melakukan kaufen. Maka dengan Geld-Verwaltung Yang tersilap kira menyebabkan Akaun ni babai. Selama 3 minggu akaun ni berkembang dari USD30dolar dan berkembang kepada USD313.03 Verkäufer Details pada kali terakhir. Dengan kenaikan 941.41 selama 3 minggu menunjukkan jangan sesekali terasa selesa dänisch penting jangan lupa taruk SL ye. Usaha selama 3 minggu habis dalam sehari je, Jangan risau. Prinsip dan psikologi mesti dijaga. X Mengapa. Kuchen Akan Mulakan Semula Dan Mulakan Juga Dengan Piskologi, Prinsip Dan Disiplin Yang Lebih fest. Tapi lebih baik Stress menahan nafsu Daripada Stress menahan melihat akaun MC. Dienstag, 9. Dezember 2014 Upah Trader Ausländer (Pakistan) Ya, memang kalau baca tajuk Wortspiel mmg macam orang dah ilang punca. Ini memang terjadi pada aku. Kejadian ni berlaku masa Trader Yang Aku Mintak Tolong (Anak Buah Dato Dino) Dah Halt Handel, Bahkan Sampai Waktu Patut TP Pada Paar EurUsd Wortspiel Dah Macam x Ambil peduli. Mula-mula Kuchen takut nak bukak akaun Handel sendiri. Yela Tangan Wortspiel terketar nak isi id dan Passwort-Handel. Überprüfen Sie kat E-Mail masih ada simpan lagi. Kopieren Sie pelan-pelan dan tgk Diagramm akaun sendiri. Mmg terbukti Händler ari tu dah stop buat keje Handel. Vielleicht Bos dia suh stoppen pasal banyak glitch yang berlaku, menyebabkan sema operasi dan kerja-kerja berkaitan trading stop. Ngeri Händler Pakistan Perkara ini berlarutan dan menyebabkan Kuchen x senang duduk. Tambahan pulak Schweben Sie dah makin banyak als Perasaan ingin mentrade dan membuak2. Tapi takut2 masih ada. Sampai la satu hari ada sorang mamat pakistanischen yang tawarkan diri untuk handel. Jeng Jeng jeng. Mamat Paki ni aku kenal masa beitreten raum fxbahagia. Dia memang spricht englisch Jude dalam Zimmer ni. Dan kalau tengok rekod Handel dia memang Männer viel besar2 dan kadang bagi Signal-Trend. Maka dengan perasaan nehmen berani aku bagi id dan Passwort kat dia untuk Handel. Keuntungan 50-50. Jadi Kuchen pun setuju dan bermulalah episod Trader upahan importieren. Memang semangat nak suh mamat ni Handel. Yela kalau ikutkan pengalaman lepas trader mmg buat profit yang konsisten. Mamat ni memang dah handel akaun 3 orang ahli gruppe tu. Dia Handel dan hasilnya untuk kali yang pertama dia berjaya kasi Gewinn USD1500. Memang mantap dan wunderbar. Memang Methode teilen Pie masih ragu-ragu sebab Broker yang Pie beitreten ada masalah Entzug. Tapi sebabkan pikir dia ni boleh Gewinn banyak tutup mata und weiter. Masa dia Handel tu Pie Takut-Taku als Kuba hubungi kawan-kawan yang mamat pakistan ni Handel. Hasilnya amat mengejutkan. Rupanya mamat pakistan ni mintak barzahlung dan bukan teilen punkt. Mamat ni Wortspiel dalam keadaan musibah adiknya masuk Krankenhaus dan x leh keluar untuk bayar kos rawatan. Ada kawan Yang sampai MC akaun dia sebab dia x jelaskan sume Zahlung. Jalan Keluar Akhirnya Kuchen nekad apa nak jadi, biarlah dan Kuchen terus tukar Passwort MT4. Pie informieren Sie pada Trader tu kata Torte xleh bayar Bargeld dan hanya boleh Anteil Punkt jew, walaupun dipaksa untuk bayar Bargeld x kira melalui paypal dsbnya. Dahla masalah Rückzug, dia suh plak senden Bargeld. Mana nak korek duit Alhamdulillah, akhirnya dia akur dan terima Methode Aktien profitieren. Nak buat camna. Glitch Glitch Glitch.


No comments:

Post a Comment